Killar? Vart tar ni vägen?!

Jag har tänkt på en sak, även diskuterat med en killkompis ( om jag nu kan ha sånna xD)
Oftast är det så att alla "snälla" killar ser man inte utan man ser bara som här som är i centrum och oftast finns det en anledning till att de finns där. Oftast så hamnar man inte där utan anledning, man kankse tex är en player. och då är man troligtvis inte så snäll mot flickvän.

Så alla killar som är blyga, snälla - ni kankse kan försöka synas lite mer än ni gör? För jag vet att ni finns där! Fast tyvärr är det ju inte er man ser utan man ser dessa som är en aning högre än er- och det vill inte jag ha! Jag vill ha en som jag kan lita på!


Bara så att ni vet xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0