Hej, lång tid sen senast.

Heej, alla ( eller ingen... )

Jag läste just en blogg, hon tyckte att allt går fort och väldigt lånsamt. Fort när man har roligt och segt när man har det tråkigt

Jag håller med henne, om det fanns en tidsmaskin så skulle jag åka tillbaka ca. 4 år eller något.
Allt går alldeles för fort. Jag  fyller lixom 18 i år! 18, om 4 dagar! Det går för fort helt enkelt!

Sen så är det ju det med HONOM också, jag saknar honom så jätte mycket, jag vill prata med honom men jag vill inte vara i vägen för honom, jag är rädd att om jag pratar med hnom förstör jaga llt. Det vill jag verkligen ine.

Nu sitter jag och ska försöka packa till Italien resan... eller jag ska egentligen packa men vad jag gör är att sitta framför tv och datorn.
Snart åker jag till Italien och skulle vilja stanna där, för att inte sstöra alla personer som jag stör.

Jag vill åka tillbaka och förändra så mycket, jag vet att det inte går. men jag vet inte hur jag ska reparera det som varit. men jag får försöka, jag är ju välkommen igen nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0