Lös tänder!

Jag har haft Englands främmande hela veckan så därför har jag inte varit så aktiv xD


Men vi hämtade dom i lördags i Västerås, jag fick köra dit :D, dom är lite äldre så vi bra tog det lungt när vi kom hem vilket var ganska gött, man blir ganska trött i huvudet av att prata engelska xD.
Söndags var vi i Kristinehamn ochc kollar Picasso statyn och sen vidare till Karlskoga och kollar på riktigt Alfred Nobel, nej okay då, jag ljuger kanske lite nu men.. Han spelade gaska bra ändå! När vi kom hem åt vi bara ch tog det lungt, tidig sovdax!
Måndagen var vi till Klässbol och kollade hur dom gör linnedukar. det var intressant! sen vidare till Arvika och fika och försöka avböja en parym men lyckades inge vidare, det blev en Jessicas Fancy
sen blev det att leta kläder till Vals barnbarn och hittade lite.
Tisdagen blev att vi var kvar i stanoch gått i leksaksaffärer för att kollar på leksaker  (:O). jag kollade hur barbiena har blivit och hur mycket saker New baby born har fått, vilket är fett mkt! jag vet själv att jag hade en och då fanns det inga saker till den!
Onsdagen blev att ta ut tandställningen för mej och gå på stan med dom senare, när dom tagit ut den blev det seriöst att jag undrade om jag hade tänkerna kvar! jag kände enbart tandkött alltså! och nu ska jag få dras med en skena som alla skrattar åt efetrsom att den ska tas ut innan jag äter, inte efter. men det får gå det med, jag ska ha den hela dagen/natten i 6 månader typ och sen i 2 år elr nåt på natten så jag kommer få dras med den ett tag så det är bara att vänja sig!
Tordagen drog vi till Örebro coh gick runt i Mariebergs köpcentrum i nån timme och sen blev vi beordrade att lämna dom på flygplatsen 5 timmar innan flyget skulle gå, sanacka om att man mådde dåligt! men det var väldigt fint väder så det blev att jag fick köra en bit hem också, John tyckte att jag körde väldigt bra (:D)  men när vi kom till Örebro skulle vi äta lite och då bytte vi för att jag är inte van vid att köra i mörker och vill inte utmana ödet mer än nödvändigt!
Fredag åkte vi och hämtade vår efterlängtade soffa men insåg när vi kom hem att det inte var rätt vinkel på den (:() så det blir att vänta i yttligare 8 veckor innan vi får rätt soffa, men det var det vi sysslade med igår iaf.
Idag har vi bra slappat, vi satte ihop soffan som är fel i väntan på att vi sak få rätt, jag har även varit och lekt i Mariebergsskogen, vi va i lekparken där och lekte och vi var inne på Naturum och kollade, sen mötte vi våra gamla grannar som jag inte har ett minne av men det har mamma och pappa så vi pratade med dom ett tag, sen gick vi klart slingan och kom hem och åt lite/sov/kollade tv/tvättade bil. efter det åkte vi till kyrkogården och tände ljus, det är väldigt fint såhär på hösten. nu ska jag snart sova! jag ska gå och borsta mina tänder och min protes!
I morgon blir det att jobba och hälsa på kusin <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0