Besök från Trollhättan

Jag är inte jätte bra på att uppdatera men det kan bero på att jag har suttit och kollat Greys. Och inte sovit så mkt, vilket betyder att jag varit näst intill död denna veckan. Men i går tog avsnitten slut så jag måste gå resten i en snar framtid xD.

Jag red Neslon i onsdags ( så klart!) Det var ganska svårt men ändå kul.
I går fick jag rida Bridie vilket var underbart, galoppen gick mer upppåt än framåt när jag hade arbetat igenom henne. Henne har jag gärna flera gånger! Men känner jag Anna sätt får jag henne eller Nelson på Tordagarna.
När jag kom hem igår fanns det en typ främmande människa i vårat kök, det tog ett tag innan jag kopplade till att det var mammas kompis från Trollhätta som var här och hälsade på. så det blev ganska sent i går med, jag kännde att man nog inte kan gå och lägga sig när man har gäster xD
Idag får jag besök av Athena, Johanna kunde inte så hon kommer inte. Men det blir väl att se film xD,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0