Bak, Fram, Bak, Fram

Det är buggstegen, på den lätta nivån, sen ska man börja med snurrar hit och snurrar dit xD

Det var iaf jätte kul idag. Killarna börjar lära sig - det är lättare för mej att göra mina steg om dom gör sina rätt xD.

Igår när jag skulle till bussen kom jag från sidan och på en buss stod det 625- det är HUC bussen- trodde jag! Jag satte mej på bussen och väntade, när den åkte från stationen så svänger den höger! Inte vänster som den ska... jag får lixom panik. "men det är rätt buss, det är 625." *kollar extra* när jag kommit till torget måste jag fråga chaffisen: "vart går bussen?" "Sundsta, Älvkullen" Jag trodde att jag skulle smälla av!

När vi har matte så har vi tydligen en jätte konstig extra lärare som va jätte uppskäftig mot massa andra elever i klasssen. Halva timmen gick åt att dom snackade åt det- Då kan inte jag koncentrera mej :(.

När jag går på bussen häller jag ut min väska på golvet och Per är snäll och tar tpp den. och häller ut mer xD.


Idag har jag fått sett Förföljaren en massa :D, happie :D. vi fick skriva ett brev på engelska, jag ska faktiskt posta det :O.
Jag ( Frisören) har klippt av allt mitt hår:O... eller stora delar av det, det är typ hälften så långt nu xD

Buggen gick ganska bra och nu ska jag sova :D WiHi ;D

Johanna är trött xD (Bild på håret kommer!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0