Tyst?

Jag har typ varit tyst ett tag, men jag har haft ganska många redovisningar och prov och sånt så jag har inte hunnit med. Jag hade: en engelska bok redovisning, en svenska bok redovisning,(  bokredovinsningar alltså xD), ett medicin grundkurs prov!  Ett PsykologiB prov! psykologin har jag fortfarande kvar, typ i morgon, och sen har jag en rest i engelskan, en bokrevovisning! EN TILL!!!!!!

På fredag bär det av till Zürich och hälsa på bror :D <3, t.o.m bo hos honom och tyskarna. kanske vandra skulle vi göra. På fest på lördag med bror där xD, vet dock inte klädsel än, får se om det blir att köpa något nytt.

Det har varit ett jävla mejlande p.g.a att ingen vet när dom har stalljour, vilket är ganska kul. men nu är allt utrett och man missade en helhelg i Göteborg för det!

Tog svin influensa sprutan i fredags, kände lite illamående och yrsel då, så det blev att kollar tv när man kom hem :D Me like! + att det inte var så farligt, det är bara att inte kolla på den xD, då går det jätte bra, om man inte heter Per och oroar sig aldelles för mkt innan, då gör det ont, man får inte känna efter så mkt heller. då känner man nog allt som inte är rätt xD

Idag har vi varit hos våra norska grannar och käkat deras national rätt som heter får i kål!xD
Var till Göteborg över dagen igår, var tyvärr lite yr och illamående men annars var det kul, så en massa Jaccuzin :D
( eller hur det nu stavas xD)


På sportlovet bär det av till Italien för att åka skidor igen :D <3, blir att fylla 18 där xD, kul! Gratis vin första kvällen = den 27 feb :D:D:D xD


Nej nu är klockan mycket så det blir att sova nu! Natti :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0