Till M <3

Jag lovade att jag skulle skriva om min eftermiddag så här kommer det:

Jag skulle ju som sagt på ett Special Idrotts möte.
När jag kom in var det ganska många som redan satt där och jag ville inte synas så jag satte mej på stolen som var närmast dörren, jag satte mej ganske bestämt där och sen kollade killen som satte bedvid mej på mej som om att jag var en idiot eller nåt, så jag frågade snällt- "Det var ledigt här va?" han svarar snällt "ja, det var det" sen smyg kollar vi nog lite på varandra under föreläsningen tills det blev paus och då gick han och hans kompisar ut för att sträcka på benen. Jag pratade lite med ledaren så länge och sen började vi igen, när det gått ett tag minuter gräver han i fickan och jag tänker "aja, det är kankse mobilen elr nåt" eftersom att han suttit och pillat med den. Då tar han upp nåt som ser ut som en apelsin och jag tänker "åh, apelsin, ganska gott, jag börjar nog bli hungrig." sen biter han i den där! "Jaha, det kanske inte var en apelsin utan ett äpple" ( jag observerade att han hade räls förut, och då ska man inte bita i äpplen,) så jag kollade en extra gång vad det var men det var en apelsin så... ( han såg nog att jag kollade väldigt konstig på honom, men han tolkade det nog som om att jag ville ha) för han erbjöd mej halva :D det var hsnska gott med Apelsin i på en föreläsning, så hag blev ganska glad, tvyvärr går vi ju inte på samma skola eller har föreläsningen på samma dagar eftersom att jag gick på deras dag, men får överleva det, i helgen har jag ju Johan och sen så Måndag om 2 veckor hoppas jag att jag får se förföjaren, annars får jag väl fortsätta leka fönsertittade.

Om  4 timmar sitter jag i en bil till Arland för att åka och hälsa på min bror. Så jag återkommer på tisdag tror jag, då jobabr jag 7-11 igen :D

Kram alla <3 spec M xD

Kommentarer
Postat av: Johanna

ååh, ha det så roligt i zürich! och vem är M? kram! :)

2009-11-15 @ 13:00:13
URL: http://johannailuxemburg.blogg.se/
Postat av: Jag

Jag har det jätte roligt. Det är inte så roligt med M eftersom att det är Melanie xD. jag skulle förklara vad som hände den kvällen xD

2009-11-15 @ 15:56:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0