Idé? - Konstig människa!

Jag kom på en sak!

Johanna klagar på att varje gång jag ser en kille tänker jag:
- rätt ålder? ( för att vara pojkvän) Ja/Nej
- snygg? Ja/ nej
- ser/ är han snäll? Ja/Nej

Ungefär så, och jag måste nog medge att jag gör det, så om det är nån snygg kille som får konstiga blickar på er så är det kankse för att jag kollar allt det xD

Lisa säger att jag kommer bli en fönster tittare eftersom att jag har problem med att inte kolla upp i ett viss fönster för att kolla på tapeten och sånt xD, spec nu när det är praktik antar jag xD. Och eftersom att hom sagt så tänker jag alltid på det när jag kollar upp där och får dåligt samvete xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0