Hej Mitt Vinterland?

Jag har som sagt varit i Zurich under helgen och haft det kanon!

Fredag åkte vi dit, vi åkte här ifrån vid 4 på natten och kom fram vid 8.
Då ställde vi oss i kön så att vi kunde checka in, vi hade 20 kvar att kolla i tax-freen. Mamma fick lite snått panik så vi gick springa till Gaten xD. Men vi kom med som tur var.
Johan kom och mötte oss på flgplatsen så vi fick träffa Dansken ( även känd som Tobias eller Toby) och hans kompisar. sen åkte vi till hotellet så att vi kunde lämna av mammas och pappas grejer. Då åke vi till Johans längenhet och träffade Tyskarna ( eller Johannes och Karin). Efter det gick vi till skolan och kollade hur det såg ut där. det var väldigt fint! Sen gick vi och åt och sen gick och la oss, vi var ju som sagt ganska trötta xD.

lördagen gick vi på stan, klockan 4 hade vi kollat i dom flesta affärer och vi bestämde oss för att vi skulle gå hem och sova innan vi skulle på sittning på Nodiska. Jag fick sova i hans säng eftersom att mitt rum var occuperat av Johannes som pluggade. Det var endel som kom till Johan innan festen så han bjöd på Gin o Tonic eller Vin, jag fick blanda till min egen Gin, när vi skulle gå  regnade det. När vi kom dit fick vi nån välkommsdrink. Sen blav det att gå runt och presetera sig. sen till naten blev det vin xD, huvudrätten var en väldigt stark kyckling så jag kände inte för att kluncka vin så då fick det bli Cola. Det var inte bara jag som drack cola då xD. Sen på eftersläppet drack jag mest cola men jag drack faktiskt lite Gin o Tonic. Men Johan ville dansa så han tog bort mitt glas och sen försvann det :O. Sen gav Johan mej ett annat glas som jag drack ur och sen blev jag yr då då blev det cola, sen blev det att gå hem.

Söndag var vi ute och gick och gick jätte långt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0