Duktiga lilla jag?

Hej, Ojojoj! vad jag uppdaterar duktigt! Inte xD.

Menmen, liver flyter väl på, jag är fortfarande på praktik och blivit lite kär i barnen där borta, idag var det en som satt vid köksbordet och klappade alla som gick förbi/ stod vid bordet på rumpan så det var ganska positvit! Tyvärr tar praktiken slut på ondag- jag skulle lätt kunna hålla på i ett par år till!
Denne vecka ser ut som sådant:
I morgon ska jag jobba- med dom underbara barn som finns där!
Söndag blir det att jobba i stallet- mocka och sån skit, Träffa/jobba med Pia för sista gången, hon slutar den. då får jag Carro som kompanjon och det blir  nog bra det med =)
Måndag blir det skola och kankse prov, beroende på hur Lisa tycker- jag ligger lite efter så vi får hoppas att det inte är så mkt att göra på praktiken i morgon så att man hinner göra det då!
Tisdag blir att jobba morgon och sen rida galen häst för Anna. jag har ramlat av honom så jag vill helt inte rida, hoppas att Anna kan hjälpa mej med problemet =)
Onsdag blir det bara att jobba, ingen ridning tyvärr =(
Torsdag blir det skolan - jag vet inte vad jag ska göra sär men sit ska jag iaf, sen ska vi till Orskarshamn eftersom att mormors bror har gått bort.. så då får jag köra lite :D
Fredag blir det begravning och nåt mer antar jag xD
Lördag ska vi köra hem och sen vet jag inte xD
Söndag ska jag jobba, - med carro då =)
Sen vet jag inte, det är ju inte så jätte långt kvar till julafton då så...

menmen, jag ska bkli duktigare att uppdatera jag lovar!
Johanna kommer väl hem nån gång hoppas jag!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag kommer hem på söndag! :) puss å kram!

2009-12-14 @ 23:29:38
URL: http://johannailuxemburg.blogg.se/
Postat av: Johanna

Bra, då ses vi då nån gång :D <3

2009-12-15 @ 21:42:15
URL: http://tearsdropsxoxo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0